總網頁瀏覽量

2012年1月5日 星期四

This city is dying? Probably. But,definitely, the property market is dying.

最近李生不停增持長實, 都抬不起個價, 如果現在跟李生, 我怕大家會好失望
太古A現在就突然玩分拆之前分拆唔到的太古地产

先同班年輕人講兩句先, 你們的時間快到了, 好好讀書,番工, 儲錢吧

樓市之前叫做SELLER"S  MARKET, 個业主得閒就玩反價封盤

 但樓市最主要看兩樣野, 利息 和 租金回報

首先, 先講左我的睇法,  個樓市今鋪要跌,至少兩至三成

各位年輕人,以後有业主想反你價,或者想玩封盘,或者唔肯減價, 不妨用以下冰冷的邏輯去 "動之以情, 說之以理" =]

 之前由於私人樓供應減少, 而又一大班高薪銀行家去搶高個價, 所以導致租金回報, 越搶越高

但今日, 全香港的銀行大玩"炒人", 而且還要是大大鑊咁炒,  大家唔好唔記得佢地好多都是做
 "九成"按揭 的,   好地被人炒左, 需求大大減少,  個價跌少少, 即刻變負資产, 想租出去, 又沒左班班鬼佬超高薪I -BANKERS 去租, 租金回報好快就難以COVER , 每月按揭PAYMENT 

而且班銀行人突然沒左份工, 是你唔拋樓, 我拋樓的恐慌, 大家不要忘記之前的PANIC- BUYING, 今日有幾多做左蟹......   大家都記得香港有好多偽豪宅.....如 心曠神怡的 "日出康城" .  盛薈...... 

而且地产商正拼命推盘, 將剩餘不多的購買力去套現, 內地的同胞們都開始撤資回內地,  我就在看不到有什麼購買力,可以支持現在不合理的樓價


另外, 美國經濟正在復甦, 想望QE3, 我覺得大家最好就唔好抱好大希望了, 萬人美國樓價開始PICK UP, QE 帶來的通脹開始浮現, 美國, 我估1.5年後加第一次息, 到時做H-按, 自己小心
平的利息,沒可能是永遠

就好像前匯丰的CEO 所講...." I AM NO ECONOMIST, BUT THE ONLY DIRECTION THE FED RATE CAN GO IS UP"


所有利好樓市的因素,我就真是睇唔到了, 利息,租金回報,平均工資都。。。。。。

其實好多時, 你想知個市是咪轉角, 睇下班所謂星級分析員都吹到自己上神枱時, 大家就要小心了, 如"陸方向" 和 "食粉腸"




"The City is Frying "

以上分析都是以風趣的方式, 客觀的分析來做的








 

沒有留言:

張貼留言