總網頁瀏覽量

2012年2月15日 星期三

當財演都識講歐債問題, 認真你就輸了

就如我之前所說, 牛市當立, 坐就是最好的賺錢方法
在不少初級股民還在幻想歐債破滅, 殊不知,中國温總就說了一句: 準備出手
其實歐央行自LTRO 這種 曲線QE 開始, 歐央行已持有大量歐債, 根本脫不了身, 在一個指數經濟底下, 印銀紙能解決的問題就不是問題

記得一個故事,在我番第二份工時, 我遇上一個的士股神, 每早搭的士, 遇上佢機會極大, 適逢當時87 股災, 人浮於事, 還煩惱會不被炒時, 的士股神分享了他一個必賺錢的的方法, 在大家都在的士嘆氣時入市, 在大家都話明天可以買魚翅漱口時賣出, 多數都有幾倍回報
我問點買先?   要買就所有SECTOR 都買一對, 買龍頭再買龍尾
就算又一此虧50%, 好多都有3~4倍的回報
但要買個個SECTOR, 要好多錢的, 邊有?
個的士司機話, 後生仔, 唔辛苦,邊得世間財, 儲兩三年,之後一有機會就買入去

最後,我好奇問: 你賺咁多錢,為何還楂的士呢? 佢話因為要同你們班打壞後生傾下, 先知個市場, 是點的? 躱在家裏聽個講股佬吹水, 不如聽阿叔講好了, 阿叔4 層樓楂手, 驚咩?驚就是驚高傲了, 脫離市場

聽完這個的士股神的說話, 頓然升上另一層次

不知大家覺得這平民巴菲特比起所謂星級分析員有沒過之而沒不及呢?



沒有留言:

張貼留言